قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ژالان واش
همۀ قوانین فروشگاه اینترنتی ژالان واش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و طبیعتاً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. ژالان واش در صورت نیاز مجاز است با توجه به شرایط جاری بر کشور و کسب و کار، هر زمان، هر بخش از این قوانین را تغییر داده و کاربران صرفاً با ثبتنام، میپذیرند که این تغییرات لازم الاجراست.
با توجه به اینکه موجودی و قیمت کالاهای ژالان واش به روز است، نیازی به استعلام قیمت و موجودی نیست، پس از ورود به حساب کاربری و انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن به سبد خرید مرحلۀ ثبت خرید و پرداخت صورت میگیرد. اگر پیش از وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت ژالان واش کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله «ورود به سایت» با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید. اگر عضو سایت نیستید میتوانید به راحتی در چند ثانیه و با واردکردن شماره همره و رمزی دلخواه که به خاطر میسپارید، حساب کاربری خود را ایجاد کرده و سپس سفارش خود را ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل خرید، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.
نکته ۱: امکان خرید بدون ثبت نام در سایت وجود ندارد، فقط کافیست یک مرتبه کد اعتبارسنجی که برایتان پیامک میشود را در زمان ثبتنام وارد نمایید.
نکته ۲: پرداخت به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت و همچنین مشتریان گرامی می توانند سفارشات خود را از طریق راه های ارتباطی که در پایین سایت درج شده ثبت نمایند .
نکته۳: اگر قیمت محصولی با قیمت روز بازار اختلاف فاحشی داشته باشد و یا از جانب ژالان واش اشتباه وارد شده باشد، ژالان واش امکان لغو آن خرید را دارد و مبلغ مورد نظر به مشتری عودت داده خواهد شد .
نکته ۴: جهت حمایت از حقوق مصرفکننده، راجع به اجناس مصرفی مورد نیاز عامه مردم و پر فروش، در صورت مشاهدۀ خریدهای غیر متعارف (بیش از حد مجاز) امکان لغو فاکتور از جانب فروشگاه اینترنتی ژالان واش وجود دارد.
نکته ۵: طبق قوانین فروشگاه اینترنتی ژالان واش ، برای خریدهای بالای ۳ کیلوگرم، متناسب با وزن کالا «هزینه حمل و نقل» دریافت خواهد شد. (طی تماس تلفنی)
نکته ۶: مشتری موظف است محصولات را مطابق توضیحات مندرج در محصول، مورد استفاده قرار دهد، در صورت عدم رعایت نحوۀ مصرف و بروز هر گونه خسارت، آسیب و… مسئولیت با شخص مصرفکننده خواهد بود.
نکته ۷: در صورت مشاهدۀ هرگونه سوء استفاده از کدهای تخفیف (برای خرید اول، تخفیف روی اجناس خاص و …) ژالان واش مکلف به ارسال اولین سفارش بوده و بقیۀ سفارشات به صورت خودکار لغو خواهند شد.
نکته ۸: به دلیل اینکه ارسال تمام سفارشها توسط پست جمهوری اسلامی ایران انجام میگیرد، در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب فیزیکی در بستهبندی از دریافت بسته خود داری نمایید . همچنین در صورت مشاهدۀ هر گونه آسیب در اجناس از اینجا اقدام به ثبت شکایت نمایید.
نکته ۹: امکان لغو و ویرایش سفارش حداکثر تا ۱۲ ساعت پس از ثبت سفارش (به جز در زمان جشنوارهها که تا قبل از تغییر به وضعیت «ثبت در حسابداری» این امکان فراهم است) وجود دارد. چنانچه پس از این مدت زمان، کاربر قصد لغو سفارش را داشته باشد، امکان لغو سفارش و یا عودت کالا میسر نمی باشد .
قوانین ارسال کالا و هزینۀ ارسال
ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی ژالان واش در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته امکانپذیر است. ارسال سفارش نیز در تمامی روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی انجام میگیرید.
- تمامی مرسولهها با پست پیشتاز ارسال شده و طی ۳ الی ۷ روز کاری به دست مشتری خواهد رسید.
- در نظر داشته باشید سفارشهایی که بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ثبت شوند، روز شنبه بسته بندی و ارسال خواهند شد.
- در روزهای ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای پایانی سال به دلیل حجم بالای سفارشها، با توجه به روش سفارش و محل دریافت کالا، زمان ارسال متغیر خواهد بود.
- برای خریدهای بالای ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال، هزینۀ ارسال کاملاً رایگان است.
- برای خریدهای زیر ۲۵۰۰۰۰۰۰ ریال هزینۀ ارسال به عهدۀ مشتری و ۳۹۵۰۰۰ ریال برای تهران و ۴۹۵۰۰۰ ریال برای کل کشور است.
قوانین برگشت کالا (مرجوعی)
الف) درصورت فروش کالا، از تاریخ تسلیم کالا به مصرفکننده
توجه ۱: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمپ، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیۀ همراه آن نیز الزامی است.
توجه ۲: طبق مادۀ ۴۱ قانون تجارت الکترونیکی تأمینکننده میتواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرفکننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید، مشروط بر آنکه قبل از معامله یا در حین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد.
توجه ۳: در موارد زیر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش ژالان واش اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:
۱- آسیبدیدگی در اثر حملونقل ایجاد شده باشد. در صورت تائید، شرکت حملکننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد، در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۲- آسیبدیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۳- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. وجود مغایرت بر مبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبت شده در وبسایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای تفاوت در جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بستهبندی امکانپذیر است از باز کردن بسته خودداری شود.
توجه ۴: در موارد زیر طی ۷ روز پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش ژالان واش اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود:
۱- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. عودت زمانی صورت میگیرد که کارتن بستهبندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد.
۲- حق انصراف مصرفکننده در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است اجرا نخواهد شد.
۳- لوازم شخصی و بهداشتی و مراقبت پوستی و آرایشی، به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی، شامل مهلت تست ۷ روزه نیستند.
نحوه بازپس فرستادن کالا و استرداد وجه
لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته شود.
– تصویر کالای خریداری شده را قبل از ارجاع از طریق چت آنلاین سایت ارسال نموده و تأیید معیوب بودن کالا را دریافت نمایید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
– فاکتور به طور کامل پر شده همراه کالا ارسال شود و رسید پستی نیز به فاکتور منگنه شود.
–رسید پرداخت هزینه پستی و شماره شبای بانکی به نام صاحب پروفایل را به همراه کالای مرجوعی، برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت نسبت به واریز وجه هزینۀ پستی اقدام شود
قوانین پیگیری سفارش
بعد از اتمام مراحل خرید و تحویل کدهای رهگیری توسط پست به ژالان واش ، پیامک اطلاعرسانی برای شما ارسال خوهد شد و با مراجعه به وبسایت و حساب کاربری خود، کد(های) رهگیری را مشاهده و بررسی نمایید.در صورتی که پیامک اطلاعرسانی تحویل مرسوله به پست را دریافت نکردهاید برای پیگیری با شماره تلفن ۰۹۰۳۵۹۴۹۸۲۲ و بخش پیگیری سفارشات تماس حاصل کنید.
قوانین حفظ حریم خصوصی مشتریان
حفظ حریم خصوصی افراد حقیقی و حقوقی برای ژالان واش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بدین منظور این فروشگاه تعهد دارد تا از حریم خصوصی کاربر حفاظت کرده و از هر فناوری جدیدی در راستای ایجاد بستری امن برای کاربران خود استفاده کند. به این منظور جهت خرید، ثبت سفارش و پیگیریهای بعدی برای ارسال سفارشها و قطعیت ثبت سفارش، طبق قوانین مندرج در سایت، اطلاعاتی را از کاربران خود درخواست میکند.
تمامی اطلاعاتی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها راه ارتباطی ژالان واش با کاربر بوده و مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد لذا خواهشمند است که اطلاعاتی اعم از شماره تماس، آدرس پستی و ایمیل را صحیح و بدون نقص وارد نمایید. حفظ و نگهداری از رمز عبور به عهدۀ کاربر است، پس رمز کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.
ثبت و دستهبندی کلیۀ اطلاعات مندرج در سایت بهصورت محرمانه نزد ژالان واش باقی میماند و موارد مذکور در اختیار هیچ سازمان و یا فردی قرار نمیگیرد و غیر قابل انتقال است .
ژالان واش میتواند در صورت نیاز یا بروز مشکل؛ نظر، نقد، پیام و یا محتوای ارسال شده توسط کاربر را در چارچوب قوانین سایت ویرایش نماید. همچنین اگر محتوای مذکور مشمول مصادیق محتوای مجرمانه و یا مغایر با اهداف و قوانین وبسایت باشد از اطلاعات ثبت شده کاربر برای پیگیری قانونی استفاده میشود.
حق مالکیت معنوی و مادی بر کلیه محتواهای ژالان واش
طبق مادۀ ۶۲ قانون تجارت الکترونیکی، «حق تکثیر، اجرا و توزیع (عرضه و نشر) آثار تحت قانون حمایت از حقوق مؤلف (Author’s Right/Copyright) در بستر مبادلات الکترونیکی» هر گونه کپی و استفاده از محتوای ژالان واش اعم از تصاویر، ویدئوها، محتواهای متنی و … تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است.
تماس با ما:
تماس: ۰۹۰۳۵۹۴۹۸۲۲
پرداخت اقساطی با اسنپپی
ژالان واش همواره سعی داشته تا در راستای فراهم آوردن تجربۀ خوشایند خرید آنلاین گام بردارد. به همین دلیل ما با همکاری با اسنپپی، سرویس اقساطی پرداخت را به کاربرانمان عرضه میکنیم. در زیر، سؤالاتی که ممکن است در این خصوص داشته باشید به همراه پاسخ آنها گردآوری کردیم.
توجه: برای جلوگیری از ایجاد مغایرتهای مالی و همچنین تجربۀ بهتر از این سرویس، ما اطلاعات سفارش شما را برای اسنپپی ارسال میکنیم و شما میتوانید در مراحل پیگیریهای خود، جزئیات سفارشتان را از طریق بخش «سرویس اعتباری» در سوپر اپلیکیشن اسنپ مشاهده کنید.
۱- پرداخت اقساطی اسنپپی چیست؟
پرداخت اقساطی اسنپپی یکی از روشهای پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال میشود. با استفاده از اعتبار اقساطی میتوانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از این فروشگاه بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقهای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید.
۲- چطور میتوانم از روش پرداخت اقساطی اسنپپی استفاده کنم؟
پرداخت اقساطی اسنپپی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:
۱- به فروشگاه موردنظرتان بروید و در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپپی را انتخاب کنید.
۲- شماره موبایلی که با آن در اسنپپی ثبتنام کردهاید را وارد کنید.
۳- کد تأییدی که میفرستیم را وارد کنید.
۴- با پرداخت قسط اول خریدتان نهایی میشود.
۳- من دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور میتوانم سرویس اعتباری اسنپپی را فعال کنم؟
امکان فعالسازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپپی وجود دارد. برای فعالسازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،پس از فعالسازی قراردادی بین شما و اسنپپی منعقد میشود.
همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} را نیز وجود دارد.
۴- در اسنپپی حساب ندارم. میتوانم موقع خرید ثبتنام کنم و اعتبار بگیرم؟
بله! میتوانید حین خرید از فروشگاههای طرف قرارداد با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپپی ثبتنام کنید.
اطلاعات شما در لحظه بررسی میشود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار میگیرید و میتوانید خریدتان را نهایی کنید.
۵- سرویس اعتباری اسنپپی برای من فعال شده است، آیا برای خرید اقساطی باید مجددا ثبت نامی انجام دهم؟
اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپپی به صورت خودکار فعال میشود و نیازی به فعالسازی مجدد ندارد.
۶- چگونه میتوانم اقساطم را تسویه کنم؟
در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورتحساب برایتان صادر میشود. برای تسویهحساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، بعد از دیدن صورتحسابتان در قسمت بدهیها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی میتوانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه وجود دارد.
۷- اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطیام بیشتر بود چکار کنم؟
در این صورت نیز امکان خرید با باقیماندۀ اعتبار خود را خواهید داشت.
۸- آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپپی محدودیتی وجود دارد؟
شما میتوانید به اندازه کل موجودیتان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:
- ● کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند.
- ● سفارش شما (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی ۵۰ هزار تومان است و نمیتوانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزار تومان را بهصورت اقساطی بخرید.)
- ● موجودی اعتبار اقساطیتان برای خرید کالا کافی باشد.
۹- آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپپی پرداخت شده است وجود دارد؟
اسنپپی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. میتوانید با پشتیبانی {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید، قوانین و خط مشی سرویسدهندهها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق اسنپپی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} پیگیری کنید.
۱۰- در صورت لغو سفارش یا مرجوع شدن کالایی که اقساطی خریدهام چه اتفاقی میافتد؟
گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی برخی یا همه اقلامی که سفارش دادهاید، سفارشی که پرداخت آن با اسنپپی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود.
اگر لغو سفارش شما بر اساس قوانین و مقررات {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} امکانپذیر باشد پس از ثبت درخواست:
- سفارش مورد نظر شما لغو میشود و میتوانید وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخش سفارشها مشاهده کنید.
- مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی شما برگشت داده خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
- اقساط پرداخت نشده لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری شما برگشت داده میشود.
- بدهی های اقساطی شما از قسمت بدهیها حذف میشود.
۱۱- اگر مبلغ سفارشم تغییر کند یا بخشی از سفارش مرجوع شود، چه اتفاقی می افتد؟
گاهی ممکن است مبلغ سفارشتان به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در اینصورت مبلغ سفارشتان به روز میشود و میتوانید جزئیات سفارشتان را در برنامه (بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ)، در بخش «سفارشها» مشاهده کنید.
اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:
- مبلغ سفارش، مجدد محاسبه میشود و مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباریتان کسر خواهد شد.
- اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسطبندی میشوند.
- مابهالتفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی شما واریز خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)
توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و باید در موعد مقرر تعیینشده آن را پرداخت کنید.
۱۲- سفارشم لغو شده اما هنوز مبلغ به حسابم برنگشته است، چکار باید بکنم؟
چنانچه سفارش شما لغو شود یا تغییر کند، برگشت مبلغ پرداخت شده یا مابهالتفاوت آن نهایتا بین ۷ تا۱۰ روز کاری انجام میشود. چنانچه مبلغ کمشده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکیتان برنگشت، میتوانید با پشتیبانی اسنپپی ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.